Navn *
Telefon *
Hva gjelder henvendelsen? * - velg - Informasjon - Henvendelsen gjelder informasjonsbrudd eller fare for at informasjon (taushetsbelagt, forretningssensitiv eller personopplysninger) er kommet på avveie IT sikkerhet - Henvendelsen gjelder IT systemer og eventuelle sikkerhetsbrudd på disse Registrertes rettigheter - Henvendelsen gjelder Vieri behandlinger av mine personopplysninger
Dersom du ikke har oversikt over dette vennligst beskriv så langt det lar seg gjøre.
Hvem oppdaget hendelsen? * - velg hvem oppdaget hendelsen - Vieri AS Kunde Leverandør Annet (spesifiser under)
Hvem oppdaget hendelsen (spesifiser)?
Kan hendelsen skyldes et teknisk brudd eller svakhet? * - velg hvis heldelsen skyldes et teknisk brudd eller svakhet - Ja Nei Vet ikke
Kan hendelsen skyldes et teknisk brudd eller svakhet (spesifiser)?
Hva slags informasjon er det snakk om? (Annet)
Er hendelsen pågående? * - velg hvis heldelsen skyldes et teknisk brudd eller svakhet - Ja Nei Vet ikke
Er hendelsen pågående? (spesifiser)
Beskriv utfyllende hva som er gjort/gjøres for å stoppe/minimere hendelsen. *
Hvem er personopplysningene eksponert for? *
Hvor mange personer antas det at personopplysningene er eksponert for? * - velg - 0-1 2-10 11-100 101-1000 mer enn 1000
Hvordan har utilsiktet eller ulovlig endring av personopplysninger skjedd? *
Hvordan har utilsiktet eller ulovlig tap av tilgang til, eller tilintetgjøring av, personopplysninger skjedd *
Vil bruddet medføre en sannsynlig risiko for de registrertes personvern? * - velg - Ja Nei Vet ikke
Vennligst beskriv. Hva slags risiko og hvorfor du mener det er en risiko, alternativt hvorfor du mener det ikke er risiko involvert i bruddet.
Hvor mange personer antas å ha fått sine personopplysninger eksponert? * - velg - 0-1 2-10 11-100 101-1000 mer enn 1000
Hvem er så langt kjent med/informert om hendelsen? (spesifiere) *
Eventuell utfyllende beskrivelse av hendelse og omfang utover det som allerede er beskrevet over
Gjelder bruddet forretningssensitiv informasjon hos Vieri eller kunde? * - velg - Vieri AS Kunder
Vennligst beskriv hendelse/brudd *
Hva gjøres for å stoppe/minimere hendelsen *
Hva gjelder det? * - velg - Innsyn i personopplysninger som behandles om meg Retting og oppdatering av personopplysninger som behandles om meg Sletting av personopplysninger som behandles om meg Trekke tilbake et avgitt samtykke for behandling av mine personopplysninger Innsigelse mot behandling av personopplysninger som behandles om meg Begrenset behandling av personopplysninger som behandles om meg Dataportabilitet - jeg ønsker å flytte, kopiere eller overføre mine person data
Jeg ønsker informasjon om følgende behandling eller kundeforhold, vennligst beskriv *
Hva ønskes rettet eller oppdatert *
Hvilke data ønskes slettet og hva er grunnlaget for å slette dem * - velg - Personopplysninger er uaktuelle, utdaterte, ukorrekte eller ulovlig behandlet vennligst beskriv Jeg ønsker å trekke tilbake et samtykke, vennligst beskriv Annet, vennligst beskriv
Hvilke data ønskes slettet og hva er grunnlaget for å slette dem? (beskriv)
Hva slags innsigelse gjelder henvendelsen * - velg - Innsigelse i forbindelse med markedsføring Annet, vennligst beskriv under
Hva slags innsigelse gjelder henvendelsen (beskriv)
Hva slags begrensninger gjelder henvendelsen? *
Hva slags informasjon gjelder henvendelsen (beskriv)