Vieri Leverandørportal

Hvem trenger Vieri Leverandørportal?

Du som selger og mottar ordre fra bedrifter med profesjonelle innkjøpere i privat sektor, offentlig sektor, stat eller kommuner.

Du som har krav til å motta EHF-ordre, sende EHF-ordresvar og sende oppdaterte EHF-kataloger med dine varer og priser.

En portal for standardisert samhandling med dine kunder

 

EHF-katalogdistribusjon

Last opp varakataloger med vår mal og generer EHF-katalog. Sendes via aksesspunkt til dine kunder.

EHF-ordre

Motta EHF-ordre fra dine kunder. Oversikt over all kommunikasjon på dine EHF-ordre.

EHF-ordresvar

Send EHF-ordresvar til dine kunder. Oversikt over all kommunikasjon på dine EHF-ordre.

 

Gi kvaliteten på varekatalogene som kunden fortjener

Ved å ha høy datakvalitet fra første ledd som leverandør, vil du kvalitetssikre at dine kunder benytter riktige avtaler til en hver tid og handler trofast hos deg. Vi vil gi deg et verktøy som gjør dette mulig på en enkel måte.

« Det er som å handle i en hvilken som helst nettbutikk når våre leverandører bruker Vieri Leverandørportal for kataloginnhold. »

Sara H. Skaarud

Facility Manager 

Book en demo

Se hvordan Vieri kan hjelpe deg og din bedrift med innkjøp, anskaffelser og katalogprosesser.

En demo vil inneholde:

En en-til-en prat med en av våre konsulenter

En kort introduksjon av Vieri

En snikktitt på løsningen

Samtalen tar mellom 30 og 45 minutter, avhengig av behov og spørsmål