
Slik fungerer et innkjøpssystem
Alle virksomheter gjør innkjøp. Når volumet øker, øker også kostnadene: Flere bestillere, leverandører og avtaler fører til økt tidsbruk og risiko for feil.
Et innkjøpssystem gir oversikt, sikrer riktige priser, forenkler bestillinger og automatiserer fakturahåndtering. Kort sagt – det effektiviserer innkjøpsprosessen og gjøre det enklere å gjøre riktige og gode handler.
Fordeler med Vieri
- Gir full kontroll over leverandøravtaler og sikrer riktige priser.
- Reduserer tidsbruk for ansatte som skal gjøre innkjøp.
- Sikrer at kjøp gjøres fra riktige leverandører og avtaler.
- Effektiviserer godkjenning av kjøp.
- Automatiserer fakturamatching og behandling.


Nysgjerrig på innkjøp? Ta kontakt!
Ring eller send en mail, om du ønsker kan vi ta et videomøte
hvor vi også kan vise frem våre løsninger.