Hopp til hovedinnhold

Enklere innkjøp

Vieris løsning gjør det enkelt å gjøre innkjøp, fra arbeidstøy til konsulenttjenester. Den gir full kontroll på alle innkjøp, avtaler og fakturaer - og er laget for deg som kjøper på vegne av virksomheten!

Slik fungerer et innkjøpssystem

Alle virksomheter gjør innkjøp. Når volumet øker, øker også kostnadene: Flere bestillere, leverandører og avtaler fører til økt tidsbruk og risiko for feil.

Et innkjøpssystem gir oversikt, sikrer riktige priser, forenkler bestillinger og automatiserer fakturahåndtering. Kort sagt – det effektiviserer innkjøpsprosessen og gjøre det enklere å gjøre riktige og gode handler.

Fordeler med Vieri

  • Gir full kontroll over leverandøravtaler og sikrer riktige priser.
  • Reduserer tidsbruk for ansatte som skal gjøre innkjøp.
  • Sikrer at kjøp gjøres fra riktige leverandører og avtaler.
  • Effektiviserer godkjenning av kjøp.
  • Automatiserer fakturamatching og behandling.

Les mer om funksjonalitet

Bestillingssystem

En bestillingsløsning som gjør det enkelt for ansatte å handle fra riktige leverandører til riktig pris.

Les mer

EHF og Peppol

Slik gjør EHF-katalog og Peppol innkjøp enklere og mer presist.

Les mer

Innkjøpssamarbeid

Sikre felles innkjøp fra riktige leverandører med én digital løsning for hele samarbeidet.

Les mer

Vieri Katalog

Vieri Katalog sikrer at sortiment og priser er korrekte før bestilling.

Les mer

Nysgjerrig på innkjøp? Ta kontakt!

Ring eller send en mail, om du ønsker kan vi ta et videomøte
hvor vi også kan vise frem våre løsninger.