Hopp til hovedinnhold

Enklere salg

Vieri leverandørportal gjør det enkelt å tilgjengeliggjøre ditt selskaps produkter eller tjenester for alle kunder som bruker Vieri, uansett om de er offentlige virksomheter, private selskaper eller organisasjoner.

Vieri leverandørportal

Ordre og ordresvar

Samle alle bestillinger fra dine kunder i Vieri Leverandørportal. Gir god oversikt og sikrer at elektronisk samhandling ivaretas for hele ordreprosessen.

Katalogopplasting

Skap, valider og send PEPPOL-kataloger over aksesspunkt til dine kunder.

PEPPOL-kompatibelt

Samhandling med alle dine kunder på tvers av Norden ved gjenbruk av dataelementer gjennom hele verdikjeden.

Full EHF-integrasjon for effektiv samhandling

Leverandørportalen er tilpasset EHF-ordrer, EHF-ordresvar og oppdatering av EHF-kataloger, slik at varer og priser alltid er oppdaterte i henhold til avtaler med ulike kunder. Dette gjør det enkelt å administrere sortiment og priser i sanntid.

Kvaliteten kunden fortjener

Ved å ha høy datakvalitet fra første ledd som leverandør, vil du kvalitetssikre at dine kunder benytter riktige avtaler til enhver tid, og handler trofast hos deg. Vi gir deg et verktøy som gjør dette mulig på en enkel måte.

Automatisert ordrehåndtering og fakturakontroll

Kundene mottar automatisk ordrebekreftelser, og Vieri samkjører ordredata med varemottak og faktura. Dette bidrar til å forhindre feil fakturering og reduserer manuelt merarbeid for leverandører, slik at prosessen blir både enklere og mer effektiv.

Nysgjerrig på Leverandørportalen? Ta kontakt!

Ring eller send en mail, om du ønsker kan vi ta et videomøte
hvor vi også kan gi deg en demo på våre løsninger