Hopp til hovedinnhold

Om oss

Vieri leverer en brukervennlig, skybasert innkjøpsløsning som gir full kontroll fra bestilling til fakturering – for både private og offentlige aktører.

Brukervennlig løsning

Vieri er et norsk selskap etablert i 2017. Vi tilbyr en skybasert, selvbetjent innkjøpsportal som kontrollerer og forenkler anskaffelser for både kunder og leverandører i privat og offentlig sektor. Vår filosofi er å tilby en robust, fleksibel og brukervennlig løsning som enkelt kan tas i bruk av alle i organisasjonen, uten omfattende opplæring. Brukergrensesnittet er utviklet for å støtte de faktiske innkjøpsprosessene i virksomheten.

Dette sier kundene våre

– Vieri gir oss kontroll og statistikk over våre innkjøp. Det sikrer oss varer og tjenester til riktig pris og oversikt over kostnader.

Jorunn Hellum, Kategorisjef innkjøp i Olav Thon Gruppen.

– Vieri er oversiktlig, enkelt og brukervennlig. Med så mange innkjøp er det også viktig med god integrasjon til regnskapssystem for fakturamatching.

Mona Omli Landsrød, rådgiver anskaffelser i Asker kommune.

– Etter å ha testet flere ulike løsninger, valgte vi Vieri. De utmerket seg ved sin enkle og intuitive brukervennlighet.

Adrianna Haugerud, innkjøpssjef i Nor Tekstil.

Miljøfyrtårn

– Vi er stolte av å være Miljøfyrtårn-sertifisert. Sertifiseringen viser at vi tar et tydelig ansvar for å minimere vår miljøpåvirkning i alle deler av virksomheten vår, sier Brikt Grendar, CEO i Vieri.