Hopp til hovedinnhold

Produkter

Innkjøpsavdelingens hverdag er ofte preget av manglende oversikt og tidkrevende, manuelle prosesser. Vår løsning gir deg kontrollen tilbake, slik at du kan fokusere på det som virkelig betyr noe: Å transformere innkjøpsfunksjonen fra en kostnad til en strategisk verdi.

Full kontroll over innkjøpene

Med Vieri får du kontroll, innsikt og full sporbarhet. Du kan til se hva som kjøpes, fra hvem og til hvilken pris. Med Vieri samles all informasjon på ett sted, noe som gir deg én sannhet om innkjøpene dine.

Enkel og brukervennlig løsning

Vi vet at brukervennlighet er nøkkelen til vellykket implementering. Vieri er en enkel og intuitiv løsning, som gjør at de ansatte raskt tar løsningen i bruk. Du slipper et stort implementeringsprosjekt og får en plattform som gjør hverdagen enklere for alle involverte.

Nærbilde tasting på bærbar datamaskin.

Les mer om produktene

Vieri AS favicon logo

Vieri Katalog

Enkel og automatisert e-katalogkontroll.

Vieri Katalog
Vieri AS favicon logo

Vieri Bestilling

Få total kontroll på innkjøpene dine.

Vieri Bestilling
Vieri AS favicon logo

Vieri Leverandørportal

Digitaliser samhandlingen med dine kunder.

Vieri Leverandørportal

Automatiser manuelle prosesser og øk avtalelojaliteten

Er du lei av manuelle proseser? Vieri automatiserer bestillinger og godkjenninger. Du kan enkelt sette på en digital godkjenningsflyt før kjøpet skjer. Systemet sikrer at hele prosessen er digitalisert, og gir deg full sporbarhet og kontroll. Med Vieri kan ansatte enkelt handle fra rett sortiment til avtalt pris, uten at du mister kontrollen.