
Full kontroll over innkjøpene
Med Vieri får du kontroll, innsikt og full sporbarhet. Du kan til se hva som kjøpes, fra hvem og til hvilken pris. Med Vieri samles all informasjon på ett sted, noe som gir deg én sannhet om innkjøpene dine.
Enkel og brukervennlig løsning
Vi vet at brukervennlighet er nøkkelen til vellykket implementering. Vieri er en enkel og intuitiv løsning, som gjør at de ansatte raskt tar løsningen i bruk. Du slipper et stort implementeringsprosjekt og får en plattform som gjør hverdagen enklere for alle involverte.

Les mer om produktene

Automatiser manuelle prosesser og øk avtalelojaliteten
Er du lei av manuelle proseser? Vieri automatiserer bestillinger og godkjenninger. Du kan enkelt sette på en digital godkjenningsflyt før kjøpet skjer. Systemet sikrer at hele prosessen er digitalisert, og gir deg full sporbarhet og kontroll. Med Vieri kan ansatte enkelt handle fra rett sortiment til avtalt pris, uten at du mister kontrollen.