Vieri AS

 

Vieri AS er et programvareselskap som tilbyr skytjenester innenfor hele innkjøpsprosessen. Selskapet ble etablert i 2017 og har kontorer i Oslo og Stavanger. Vieri er nå en av Norges 50 raskest voksende tech-selskaper.

Systemet Vieri er en skybasert, selvbetjent bestillingsløsning som kontrollerer og forenkler anskaffelser i både privat og offentlig sektor.

Filosofien bak produktene er å gjøre innkjøpsløsningen tilgjengelig uten at brukere trenger å gjennomgå noen form for oppstart eller opplæring. Brukergrensesnittet skal være effektivt og understøtte de faktiske innkjøpsprosessene.

Vieri har som ambisjon å tilby den beste SaaS-innkjøpsløsningen i markedet. Systemet er kompatibelt med EHF-katalogprosess og EHF-ordreprosess. Godkjent av DFØ for avrop på offentlige avtaler.

Registrering
DYNABYTE TECHNOLOGY AS

2007

2011

Foretaksnavn endring
AMESTO SOLUTIONS PURCHASING AS

Vieri AS som senere fusjonerer stiftes

2017

2017

Q1
Etablerer «enkelt» bestillingsverktøy ønsket av DIFI/ DFØ

Q2
Varekjøp, handlekurv og grunnleggende bestillings-funksjonalitet. Godkjent av DIFI

2017

2017

Q4
Supplier Portal i produksjon. Varetelling og andre HOREKA moduler i Bestilling

Q2
Vieri Katalog ferdig utviklet med standard kataloggodkjenning, differanserapporter og videresending. Første kunde Vieri Katalog.

2018

2019

Nytt foretaksnavn:
AMESTO PURCHASING AS

Q2
Kjøperspesifikk validering av katalog. Kontraktsmodul. Avansert kontering.

2019

2019

Q4
Vieri integrasjon framework, Visma og UBW integrasjoner, SSO, Punchout

Q4
Støtte konsernstruktur med virksomhetsspesifikke innstillinger, kontering, virksomhetsspesifikke brukergrupper mm.

2019

2020

Q2
Helautomatisk prosess katalog-godkjenning. Regelstyrt prosessering fra mottaker til videresending

Q4
Tjenestekjøp, etterregistrering, sammenligning av produkter

2020

2020

Nytt foretaksnavn:
VIERI PURCHASING AS

Fusjon Vieri AS

2021

I dag

Vieri AS
17 ansatte

2007

Registrering
DYNABYTE TECHNOLOGY AS

2011

Foretaksnavn endring
AMESTO SOLUTIONS PURCHASING AS

2017

Vieri AS som senere fusjonerer stiftes  

2017

Q1
Etablerer «enkelt» bestillingsverktøy ønsket av DIFI

2017

Q2
Varekjøp, handlekurv og grunnleggende bestillings-funksjonalitet. Godkjent av DIFI

2017

Q4
Supplier Portal i produksjon. Varetelling og andre HOREKA moduler i Bestilling

2018

Q2
Vieri Katalog ferdig utviklet med standard kataloggodkjenning, differanserapporter og videresending. Første kunde Vieri Katalog.

2019

Nytt foretaksnavn:
AMESTO PURCHASING AS

2019

Q2
Kjøperspesifikk validering av katalog. Kontraktsmodul. Avansert kontering.

2019

Q4
Vieri integrasjon framework, Visma og UBW integrasjoner, SSO, Punchout

2019

Q4
Støtte konsernstruktur med virksomhetsspesifikke innstillinger, kontering, virksomhetsspesifikke brukergrupper mm.

2020

Q2
Helautomatisk prosess katalog-godkjenning. Regelstyrt prosessering fra mottaker til videresending

2020

Q4
Tjenestekjøp, etterregistrering, sammenligning av produkter

2020

Nytt foretaksnavn:
VIERI PURCHASING AS

2021

Fusjon Vieri AS

I dag

Vieri AS
15 ansatte

Lokasjoner

Oslo

Vieri i Kværnerbyen
Smeltedigelen 1
0195 Oslo
Norge

telefon: 92 41 45 33

Stavanger

Vieri på FOMO
Grenseveien 21
4313 Sandnes
Norge

telefon: 98 29 42 30

Book en demo

Se hvordan Vieri kan hjelpe deg og din bedrift med innkjøp, anskaffelser og katalogprosesser.

En demo vil inneholde:

En en-til-en prat med en av våre konsulenter

En kort introduksjon av Vieri

En snikktitt på løsningen

Samtalen tar mellom 30 og 45 minutter, avhengig av behov og spørsmål