Vieri Bestilling

Hvem trenger Vieri Bestilling?

Du som har innkjøp og benytter flere leverandører.

Du som er opptatt av datakvalitet og sporbarhet på avtaler og priser fra leverandørene.

Du som har flere roller i bedriften innenfor bestilling av varer og tjenester. 

Ta full kontroll på dine innkjøpsprosesser

Systemet Vieri Bestilling er en skybasert, selvbetjent bestillingsløsning som kontrollerer og forenkler anskaffelser i både privat og offentlig sektor.

Filosofien bak produktene er å gjøre innkjøpsløsningen tilgjengelig uten at brukere trenger å gjennomgå noen form for oppstart eller opplæring. Brukergrensesnittet skal være effektivt og understøtte de faktiske innkjøpsprosessene.

Vieri har som ambisjon å tilby den beste SaaS-innkjøpsløsningen i markedet. Systemet er kompatibelt med EHF-katalogprosess og EHF-ordreprosess. Godkjent av DFØ for avrop på offentlige avtaler.

Funksjonalitet

Kjente omgivelser

Brukergensesnittet er gjenkjennelig for de fleste og enkelt å navigere i. 

EHF-kompatibel

Et aksesspunkt for EHF formatert katalog, katalogrespons, pakkseddel, ordre og ordresvar.

Enkel tilgangstyring

Basert på roller kan behovshavere melde rekvisisjonen i webapplikasjonen med begrenset tilgang. Administratorer og godkjennere har utvidet tilgang. 

Alle bestillingsmetoder

Katalogkjøp, punch-out fra nettbutikker, tjenestekjøp, minikonkurranser og fritekst kjøp.

Varslinger

Abboner på varslinger i bestillingssystemet basert på din rolle.

Avtaleregister

Leverandøravtaler med utløpsdato, verdi pr avtale, kategoritre for produkter og leverandører.

Vieri Bestilling er fremtidens innkjøpssystem

Forside i Vieri Bestilling som viser generell oversikt over pågående aktiviteter. 

Vieri Katalog

Gjør prosessen enklere med Vieri Katalog

Et verktøy for deg i innkjøpssamarbeid og deg som mottar mange og hyppige endringer i kataloger fra flere leverandører. 

«En fleksibel og gjennomtenkt struktur gjør at Vieri passer for de fleste bransjer og virksomheter både i privat og offentlig sektor.»

Christian Chili Gribb

Agilis AS

Book en demo

Se hvordan Vieri kan hjelpe deg og din bedrift med innkjøp, anskaffelser og katalogprosesser.

En demo vil inneholde:

En en-til-en prat med en av våre konsulenter

En kort introduksjon av Vieri

En snikktitt på løsningen

Samtalen tar mellom 30 og 45 minutter, avhengig av behov og spørsmål