Vieri Bestilling

Innkjøpsløsningen for alle ansatte i bedriften 

Vieri Bestilling er en selvbetjent, webbasert innkjøpsløsning der bedriften kan gjøre alle sine innkjøp. Systemet forenkler innkjøp og godkjenning, og gir full oversikt over inngåtte avtaler og utvalgte leverandører.

Fordeler med Vieri Bestilling

N

Forenkling av innkjøpsprosesser

N

Alle dine leverandører i en portal

N

Full kontroll på dine avtalte priser fra hver leverandør

N

Fakturamatch mot ferdig kontert innkjøpsordre

N

Webbasert - alltid tilgjengelig på PC, tablet og mobil

N

Enkel i bruk - kan du shoppe på nett, da kan du innkjøp med Vieri Bestilling!

Vieri har som ambisjon å tilby den beste SaaS-innkjøpsløsningen i markedet. Systemet er kompatibelt med EHF-katalogprosess og EHF-ordreprosess. Godkjent av DFØ for avrop på offentlige avtaler.

Påmelding åpnet

Webinar: Gjør innkjøp på den enkle måten

Olav Thon Gruppen deler erfaringer de har gjort seg på Vieri Bestilling

Dato for webinar: 07.03.2023

Vieri inviterer til et 30 minutters webinar der vi sammen med Olav Thon Gruppen vil fortelle hvordan bruk av innkjøpsløsningen Vieri Bestilling har effektivisert innkjøp hos dem. Vieri Bestilling er en selvbetjent, webbasert innkjøpsløsning der bedriften gjør alle sine innkjøp.

Hvem trenger Vieri Bestilling?

Du som har innkjøp og benytter flere leverandører

Innkjøpsløsningen samler alle dine leverandører et sted. Du kan benytte varesøk på tvers av alle leverandørers vareutvalg eller bruke punch-out fra leverandørens nettbutikk.

Du som er opptatt av datakvalitet og sporbarhet på avtaler og priser fra leverandørene

Avtalemodul med varsling av utløp og forbruk på avtale. Varesortiment kataloger med dine priser etter avtale fra leverandør. 

Du som ønsker fakturamatch mot innkjøpsordre

Integrasjon mot ERP og inngående fakturasystem for regnskapsdata og fakuramatch. Når bestillingen er godkjent i Vieri Bestilling kan leverandørfaktura i praksis være ferdig bokført og godkjent for betaling om varemottaket er i henhold til innkjøpsordre.

Funksjonalitet

Kjente omgivelser

Brukergensesnittet er gjenkjennelig for de fleste og enkelt å navigere i. 

EHF-kompatibel

Et aksesspunkt for EHF formatert katalog, katalogrespons, pakkseddel, ordre og ordresvar.

Enkel tilgangstyring

Basert på roller kan behovshavere melde rekvisisjonen i webapplikasjonen med begrenset tilgang. Administratorer og godkjennere har utvidet tilgang. 

Alle bestillingsmetoder

Katalogkjøp, punch-out fra nettbutikker, tjenestekjøp, minikonkurranser og fritekst kjøp.

Varslinger

Abboner på varslinger i bestillingssystemet basert på din rolle.

Avtaleregister

Leverandøravtaler med utløpsdato, verdi pr avtale, kategoritre for produkter og leverandører.

Vieri Bestilling er fremtidens innkjøpssystem

Vieri Katalog

Gjør prosessen enklere med Vieri Katalog

Et verktøy for deg i innkjøpssamarbeid og deg som mottar mange og hyppige endringer i kataloger fra flere leverandører. 

«En fleksibel og gjennomtenkt struktur gjør at Vieri passer for de fleste bransjer og virksomheter både i privat og offentlig sektor.»

Christian Chili Gribb

Agilis AS

Book en demo

Se hvordan Vieri kan hjelpe deg og din bedrift med innkjøp, anskaffelser og katalogprosesser.

En demo vil inneholde:

En en-til-en prat med en av våre konsulenter

En kort introduksjon av Vieri

En snikktitt på løsningen

Samtalen tar mellom 30 og 45 minutter, avhengig av behov og spørsmål