
Automatiserer innkjøpsarbeidet
Løsningen støtter alle typer innkjøp og alle varianter av godkjenningsflyt. Den er AI-drevet der det er logisk og regelbasert hvor det passer best. Den sikrer etterlevelse, kontroll og full oversikt gjennom hele verdikjeden fra innkjøp til betaling.
Kan brukes av alle innkjøpere
De fleste virksomheter vil ha nytte av løsningen. Enten deres virksomhet er en liten eller mellomstor bedrift som ønsker rask og pålitelig automatisering, eller et stort konsern med komplekse innkjøpsbehov. Den er like godt tilpasset behovet i privat sektor, som kommuner og offentlige etater.

Funksjonalitet som gjør innkjøp enklere
- AI-drevet fakturahåndtering: Automatisert matching, godkjenning og bokføring av fakturaer, som reduserer manuelt arbeid.
- Brukervennlig grensesnitt for innkjøp: Avanserte arbeidsflyter for søk, bestilling, kataloghåndtering og leverandørinteraksjon.
- Ekte ende-til-ende P2P-integrasjon: Dataflyt i sanntid fra bestilling til leverandørbetaling.
- Tilpasset offentlig sektor: Full kontroll på avtalesortiment og prisutvikling, oversikt over forpliktelser, faktura og alltid oppdatert i henhold til gjeldende reguleringer.
- Bygget for det nordiske markedet: Full støtte for språk, lovgivning og formater.
- Full kontroll: Gode verktøy for rapportering og dashbord for god oversikt og kontroll gjennom hele prosessen.