VIERI Bestilling

Innkjøpsløsningen for alle ansatte i bedriften

Vieri Bestilling er en selvbetjent, webbasert innkjøpsløsning der bedriften kan gjøre alle sine innkjøp. Systemet forenkler innkjøp og godkjenning, og gir full oversikt over inngåtte avtaler og utvalgte leverandører.

Fordeler med VIERI Bestilling

N

Forenkling av innkjøpsprosesser

N

Alle dine leverandører i en portal

N

Full kontroll på dine avtalte priser fra hver leverandør

N

Fakturamatch mot ferdig kontert innkjøpsordre

N

Webbasert - alltid tilgjengelig på PC, tablet og mobil

N

Enkel i bruk - kan du shoppe på nett, da kan du innkjøp med Vieri Bestilling!

Vieri har som ambisjon å tilby den beste SaaS-innkjøpsløsningen i markedet. Systemet er kompatibelt med EHF-katalogprosess og EHF-ordreprosess. Godkjent av DFØ for avrop på offentlige avtaler.

« Herlig! Sånn er det når man har god og rask support !! » 😊

Wenche Strøm-Magnussen
Market Access Manager, Convatec Norway AS

Hvem trenger VIERI Bestilling?

Du som ønsker fakturamatch mot innkjøpsordre

Integrasjon mot ERP og inngående fakturasystem for regnskapsdata og fakuramatch. Når bestillingen er godkjent i Vieri Bestilling kan leverandørfaktura i praksis være ferdig bokført og godkjent for betaling om varemottaket er i henhold til innkjøpsordre.

Du som er opptatt av datakvalitet og sporbarhet på avtaler og priser fra leverandørene

Avtalemodul med varsling av utløp og forbruk på avtale. Varesortiment kataloger med dine priser etter avtale fra leverandør. 

Du som har innkjøp og benytter flere leverandører

Innkjøpsløsningen samler alle dine leverandører et sted. Du kan benytte varesøk på tvers av alle leverandørers vareutvalg eller bruke punch-out fra leverandørens nettbutikk.

Hei!

La oss ta en prat om hvordan VIERI kan forenkle din hverdag!

Ring eller send en mail, om du ønsker kan vi ta et videomøte hvor vi også kan gi deg en demo på våre løsninger

salg@vieri.no

23 62 88 00

Book en demo

Funksjonalitet i
VIERI Bestilling

Kjente omgivelser

Brukergensesnittet er gjenkjennelig for de fleste og enkelt å navigere i. 

EHF-kompatibel

Et aksesspunkt for EHF formatert katalog, katalogrespons, pakkseddel, ordre og ordresvar.

Enkel tilgangstyring

Basert på roller kan behovshavere melde rekvisisjonen i webapplikasjonen med begrenset tilgang. Administratorer og godkjennere har utvidet tilgang. 

Alle bestillingsmetoder

Katalogkjøp, punch-out fra nettbutikker, tjenestekjøp, minikonkurranser og fritekst kjøp.

Varslinger

Abboner på varslinger i bestillingssystemet basert på din rolle.

Avtaleregister

Leverandøravtaler med utløpsdato, verdi pr avtale, kategoritre for produkter og leverandører.

VIERI Katalog

Gjør prosessen enklere med VIERI Katalog

Et verktøy for deg i innkjøpssamarbeid og deg som mottar mange og hyppige endringer i kataloger fra flere leverandører.