Hopp til hovedinnhold

Integrasjon som forenkler innkjøp

En sømløs rekvisisjonsløsning som gjør det enkelt for ansatte å handle fra riktige leverandører – rett fra deres eksisterende system.
Nærbilde tasting på bærbar datamaskin.

Enklere innkjøp

En bestillingsløsning som gjør det enkelt for ansatte å handle fra riktige leverandører til riktig pris.

Selvbetjent og brukervennlig løsning for bestillere

En bestillingsløsning som er sømløst integrert med ERP-system og fakturabehandling gjør det enkelt for ansatte å handle fra riktige leverandører samtidig som data kan vedlikeholdes der de hører hjemme og gjenbrukes gjennom hele bestillingen til betalingsprosessen.

Integrasjon med økonomi- og ERP-systemer

Vieri kobles sømløst mot virksomhetens eksisterende ERP og fakturabehandlingssystem slik at grunndata, konteringsinformasjon, ordredata og faktura flyter automatisk mellom systemene, uten behov for manuell oppfølging eller duplisering.

Mann i dress ser smilende i kameraet

Nysgjerrig på innkjøp? Ta kontakt!

Send en mail eller ring, så forteller vi gjerne mer om løsningen.